INFORMACE

KLIENTSKÁ ZÓNA A BONUSOVÝ PROGRAM CESTOVNÍ KANCELÁŘE DAEN

nabízí hned několik výhod pro přehlednost Vašich rezervací, ale také atraktivní bonusový program, díky kterému můžete ušetřit na Vašich cestách.

O co se jedná a co Vám to přinese?

Chceme Vám, našim klientům, ulehčit práci jak jen je to možné, a proto jsme pro Vás vytvořili místo, které slučuje všechny důležité informace o Vašem zájezdu na jednom místě. Už opravdu není nutné kvůli dovolené chodit nebo volat do cestovní kanceláře. Když si založíte Klientskou zónu, můžete mít aktuální přehled o svých rezervacích 24 hodin denně, kdy se vám to hodí a odkudkoliv.

Navíc se nemusíte zdržovat s vypisováním svých údajů. Po přihlášení do klientské zóny se Vaše údaje předvyplní automaticky. V systému vidíte také stav Vaší objednávky. Máte tak z první ruky informaci o tom, zda byla Vaše objednávka již uhrazena nebo stále čeká na vyřízení. Navíc můžete prostřednictvím svého účtu rovnou komunikovat s našimi prodejci.

Po zaregistrování a ověření Vašeho e-mailu, vidíte prostředí, kde můžete spravovat své objednávky a jejich historii, přidávat si do oblíbených zajímavé hotely z naší nabídky, komunikovat s prodejci, a dokonce sbírat body za Vaše nákupy. Za každých utracených 40 Kč Vám připíšeme 1 bod, který má hodnotu 1 Kč.

1.

Založte si účet

Zaregistrujte se a uvidíte prostředí, kde můžete spravovat své objednávky.

2.

Sbírejte body

Za Vaše nákupy body od nás. Za každých utracených 40 Kč Vám připíšeme 1 bod.

3.

Získávejte odměny

Body můžete v příštím nákupu proměnit na slevu. Každý 1 bod = 1 Kč.

CHCI SE ZAREGISTROVAT A VYUŽÍVAT VÝHOD

Pravidla věrnostního programu

Úvodní ustanovení

Tento dokument stanovuje podmínky používání věrnostního programu uvedeného na webové stránce – Věrnostní program provozované společností obchodním názvem DAEN s. r. o., se sídlem: Daliborova 161/26, 102 00 Praha, IČ: 61168807.

Jejich odsouhlasením se rozumí první využití (uplatnění) Věrnostního programu registrovaným zákazníkem (dále jen “Zákazník”), který se zavazuje tyto podmínky dodržovat.

Zásady používání věrnostního programu

Registrace

Věrnostní program mohou využívat pouze zákazníci, kteří řádně provedli registraci (založení účtu) vyplněním emailové adresy, poštovní adresy, data narození a vytvořením vlastního hesla.

Přihlášení

Registrací vzniká zákaznický účet, do kterého se lze přihlásit zadáním emailu a hesla.

Podmínky věrnostního programu

Věrnostní program je služba, která zákazníkům umožňuje získat věrnostní body:
- za první vytvoření zákaznického účtu (registraci) na webu www.daen.cz
- za nákup služeb na webu www.daen.cz a jeho včasnou úhradu
- za hodnocení a písemnou recenzi služeb cestovní kanceláře DAEN

Připisování bodů

Body jsou na zákaznický účet připisovány po využití zakoupené služby. Body za první registraci připisujeme ihned po dokončení registrace. Body za hodnocení zboží zahrnující písemnou recenzi připisujeme po schválení obdržené recenze správcem www stránky. K výpočtu bodů dochází následovně:

- Za každé hodnocení služby s písemnou recenzí připisujeme 10 bodů
- Za každých 40 Kč, které zákazník zaplatí za služby, připisujeme právě 1 bod

Hodnotou, kterou zákazník zaplatí za služby, rozumíme částku za služby vč. DPH po odečtení dříve získaných bodů, uplatnění poukazů a jiných slev.

Uplatnění bodů

Zákazník může body uplatnit v každé příští objednávce a to ve formě získání slevy na zboží, přičemž 1 bod má hodnotu právě 1 Kč. Zákazník může uplatnit právě tolik bodů, kolik jich má v danou chvíli na svém zákaznickým účtu.

Zákazník může uplatnit své body lhůtě 12 měsíců od jeho posledního nákupu.

Body lze uplatnit při objednávce služeb. Uplatněná sleva se zobrazí v přehledu objednávky.

Body nelze převádět mezi jinými zákaznickými účty.

Body nelze zákazníkovi vyplatit v penězích.

Přehled bodů má zákazník k dispozici po přihlášení do svého zákaznického účtu na stránce www.daen.cz. V případě reklamace se obraťte na podporu zákazníkům na emailové adrese web@daen.cz.

V případě odstoupení od smlouvy na nákup služeb, při kterém byly věrnostní body uplatněny/připsány, dojde ke korekci stavu bodů v zákaznickém účtu.

Závěrečná ustanovení

V případě podezření na zneužití Věrnostního programu nebo bodů zákazníkem si společnost DAEN s. r. o. vyhrazuje právo odebrat zákazníkovi body do chvíle, než bude podezření vyvráceno.

Věrnostní program se řídí Občanským zákoníkem v platném a účinném znění. Pravidla týkající se ochrany osobních údajů se řídí všeobecnými obchodními podmínkami a jsou popsány v dokumentu GDPR.

DAEN s. r. o. si vyhrazuje právo na zrušení či změnu Věrnostního programu. V takovém případě bude DAEN zákazníka informovat emailem 30 dní před účinností změny..

CHCI SE ZAREGISTROVAT A VYUŽÍVAT VÝHOD